![](https://cdn.myportfolio.com/39fa42a28caf84c9cecb62d8350fb36b/759da9fddafbe283a466377e_rw_3840.jpg?h=0d1c15747a2dea19c01d53f4dc492682)
![](https://cdn.myportfolio.com/39fa42a28caf84c9cecb62d8350fb36b/d7675d5887e72089202f3658_rw_3840.jpg?h=330a4de76bd318f3aaf22082afbaa746)
![](https://cdn.myportfolio.com/39fa42a28caf84c9cecb62d8350fb36b/4ae47d9b1a720d7ac485d83e_rw_3840.jpg?h=975e140730e3a10062acc95f8b4f59df)
![](https://cdn.myportfolio.com/39fa42a28caf84c9cecb62d8350fb36b/25ef62562da52685fca0ee4c_rw_1920.jpg?h=d04bf37614faafbf1887042c7576c5cf)
![](https://cdn.myportfolio.com/39fa42a28caf84c9cecb62d8350fb36b/82972424bf58325ef2dcf771_rw_3840.jpg?h=011ec0499897ced3d5f72421b72fa277)
![](https://cdn.myportfolio.com/39fa42a28caf84c9cecb62d8350fb36b/133728ac7e5f9eb010dc18bb_rw_1920.jpg?h=910a303a641fa6657781c47e088974ab)
![](https://cdn.myportfolio.com/39fa42a28caf84c9cecb62d8350fb36b/79fa977c896e24283984ed73_rw_3840.jpg?h=bc7f26b1583704905019dbd55dca8279)
![](https://cdn.myportfolio.com/39fa42a28caf84c9cecb62d8350fb36b/bab7f045778a56a59e100968_rw_3840.jpg?h=e6155ad7fc6c18d6d7f22f0d38ed1f87)
![](https://cdn.myportfolio.com/39fa42a28caf84c9cecb62d8350fb36b/2a4863b930d7fea93396887d_rw_3840.jpg?h=3bf7d452dec2e34cac303937d6ec3450)
We found ourselves back in the driving seat,creating new brand experiences once again, for Mercedes Benz. At the final ofDTM’s car racing season back in 2012, we created a tapeart concept that visualizedtheir campaign slogan - “The pulse of a new generation”, which promoted the newA-Class.
We headed to the Hockenheimring, and createdsome electrifying, heart racing tape art visuals at two different promotion stands,using blue and white tape creating a fresh, unseen brand experience.
At one stand we made a really big tape artdesign, right in front of the Mercedes Benz terrace and a final piece of workat the paddock.
![](https://cdn.myportfolio.com/39fa42a28caf84c9cecb62d8350fb36b/e9953fb37552d249570c0a3c_rw_1920.jpg?h=b4c1c9caeb854435882fa4079e7173ad)
Für das DTM Finale in 2012 wurden wir von Mercedes Benz nach Hockenheim eingeladen, um dort mit unserer Tape Art die neue A-Klasse in Szene zu setzen. Hierfür kreierten wir an zwei verschiedenen Spots ein Design aus Klebeband - eines davon direkt vor der Mercedes Tribüne und das andere mitten im Fahrerlager.
Unser Tape Art Konzept basierte auf dynamischen und abstrakten Formen aus blauem und weissem Klebeband. Beide Klebeband-Kreationen waren großflächig angelegt und somit sehr publikumswirksam.
Unser Tape Art Konzept basierte auf dynamischen und abstrakten Formen aus blauem und weissem Klebeband. Beide Klebeband-Kreationen waren großflächig angelegt und somit sehr publikumswirksam.