There’s no denying it, tape art getsattention. Not only that, it gets the right attention. It’s why more and morebrands are working with us in order to excite and engage their consumers.
 
Marketing, advertising and publishing agencyPalista approached us in 2012 to tape their logo for a three-dayInterdisciplinary Technology Festival called “Tech Open Air”, held at renownedBerlin club, “Kater Holzig”.
 
They wanted their logo to make a some noiseand draw people to their stand to find out what they’re all about and what theyrepresent. In order to do so, we replicated the company's logo in an abstractway using white tape on a black background. The exaggerated technical logodesign visually gave the impression of so much more than just a marketingcompany.

Für das erste Tech Open Air im Sommer 2012 engagierte uns die Firma plista für sie ein Logo Artwork zu kreieren. Unser Kunstwerk aus Klebeband diente plista als Hauptelement der Stand-Präsentation auf dem 3tägigen Startup Festival, welches im Kater Holzig Berlin stattfand. Ein wirklich passender Ort für die "Uncoference"...eine Konferenz der etwas anderen Art.

Unsere Tape Art Kreation war eine abstrakte und dynamische Version des plista Logos. Mit weißem Tape klebten wir das künstlerische Logo auf eine schwarze Outdoor-Plane.

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